.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد. یارانه‌بگیران حساب خود را چک کنند
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد.(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیما وجود داشته است، اما در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شبکه پدافندی آسمان کشور نقصی نداشته است. خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیمای اوکراینی وجود داشته است
خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیما وجود داشته است، اما در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شبکه پدافندی آسمان کشور نقصی نداشته است.(ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم سال آینده کاهشی است
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم.(ادامه)

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد. موج جدید استعفای سردفتران
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد.(ادامه)
شرایط رایگان شدن قبض گاز چیست؟
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز گفت: مشترکان عادی اگر مصرفی معادل ۷۰ درصد الگوی مصرف منطقه خود داشته باشند قبض گاز آنها رایگان خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است. توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره اعدام محسن شکاری
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.(ادامه)
زوایای پنهان دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد
شاید تا به امروز در اخبار و رسانه‌ها اسم برنارد هنری لوی را شنیده باشید که در دیدار مکرون با علینژاد نقش مهمی داشته است؛ اما این فرد کیست.(ادامه)
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان مرکز استان مازندران از دستگیری چند عضو داعش و کومله در اعتراضات اخیر در این استان خبر داد. دستگیری چند عضو داعش و کومله در اغتشاشات اخیر مازندران/ بازداشت ۴۵۰ آشوبگر در استان
شمال نیوز: دادستان مرکز استان مازندران از دستگیری چند عضو داعش و کومله در اعتراضات اخیر در این استان خبر داد.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ادامه دار بودن سوال از وزیر تعاون، گفت: ۸ سوال درباره وزیر تعاون اعلام وصول شده که در صحن مجلس باید پاسخ داده شود / نمایندگان وظیفه نظارت بر کار دولتمردان را دارند و بر این اساس درباره ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد.

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان گیلان تشریح شد
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد. (ادامه)
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم. ماجرای جمله‌ای که رئیسی خطاب به پوتین گفت
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم.(ادامه)
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حمایت از طرح حذف قیمت مصرف کننده از روی کالاها گفت: درج قیمت تولید کننده را از ۱۴ قلم کالا آغاز کرده ایم که از هفته آینده به بازار می‌آید و آن را به سرعت گسترش خواهیم داد. جزئیات درج قیمت تولیدکننده بر روی ۱۴ قلم کالا
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حمایت از طرح حذف قیمت مصرف کننده از روی کالاها گفت: درج قیمت تولید کننده را از ۱۴ قلم کالا آغاز کرده ایم که از هفته آینده به بازار می‌آید و آن را به سرعت گسترش خواهیم داد.(ادامه)
افزایش حقوق معلمان تا ۷ میلیون در قالب طرح رتبه‌بندی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان، گفت: در قالب اجرای این طرح یک تا ۷ میلیون تومان به حقوق معلمان اضافه می شود.(ادامه)
شمال نیوز : سید حمید پورمحمدی افزود: درباره‌ی جهت گیری‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای زندگی مردم و حقوق کارمندان باید به دو موضوع توجه کنیم؛ این که پرداخت‌های بیشتر به کارکنان را در اولویت قرار دهیم و یا این که گرانی را کم کنیم؟ کمک کالایی در دستور کار نیست /رقم یارانه نقدی سال ۱۴۰۱ مشخص شد
شمال نیوز : سید حمید پورمحمدی افزود: درباره‌ی جهت گیری‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای زندگی مردم و حقوق کارمندان باید به دو موضوع توجه کنیم؛ این که پرداخت‌های بیشتر به کارکنان را در اولویت قرار دهیم و یا این که گرانی را کم کنیم؟(ادامه)
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد.

توزیع هوشمند ۲۵ قلم کالای اساسی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز :  وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. خاندوزی: شاهد رها شدگی اقتصادی هستیم / تسهیل ورود شرکت ها به بورس
شمال نیوز : وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. (ادامه)
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. حسن روحانی و علی لاریجانی، « هاشمی رفسنجانی » می‌شوند؟
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. (ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
زمان تزریق واکسن پاستور چه وقت است؟
مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ”پاستوکوک“ گفت: برنامه کارآزمایی بالینی و تولید این واکسن با همکاری کشور کوبا در حال پیگیری است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. شورای شهر ششم از کی آغاز به کار خواهد کرد ؟
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: ما با اطلاعات، مستندات، گزارشات و تحلیل ها ی کارشناسان و در یک کلمه یعنی بصیرت افزایی کمک می کنیم که مردم مراقب فتنه های جدید انتخاباتی باشند و نگذارند که فضای تبلیغات انتخاباتی، برای بدخواهان فرصت عقده گشایی فراهم کند. استراتژی ما در رسانه استانی حفظ بی طرفی انتخاباتی است و هیچ سوگیری و گرایش فردی و جناحی نخواهیم داشت
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: ما با اطلاعات، مستندات، گزارشات و تحلیل ها ی کارشناسان و در یک کلمه یعنی بصیرت افزایی کمک می کنیم که مردم مراقب فتنه های جدید انتخاباتی باشند و نگذارند که فضای تبلیغات انتخاباتی، برای بدخواهان فرصت عقده گشایی فراهم کند.(ادامه)
قیمت فروش دلار وارد کانال ۲۲ تومان شد
قیمت فروش دلار آمریکا(اسکناس) در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ صرافی‌های بانکی در ادامه روند افزایشی که از دیروز کلید خورده بود، امروز وارد کانال ۲۲هزارتومان شد.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.